Follow Viruspadu

Friday, December 24, 2010

Pulas dan Tarik

Pengaruh Agent OSO kat nisa memang kuat

Bayangkan hari tu kan dia mintak dengan saya nak beli papan luncur sebab tengok agent OSO belajar meluncur main salji hahahaha. Ah sudah macam mana nak beli papan luncur plak kan :p

So bila kitorang pegi tengok pokok stoberi, nisa sibuk nak petik sendiri, dia cakap agent OSO ajar dia cara-cara nak petir buah adalah "PULAS dan TARIK"

dah dia asik ulang PULAS dan TARIK

masa tu yang kitorang pegi tu, kat situ takleh petik stoberi, kecewa je nisaaaaaaaa. dah la dia xcited giler. sedih je saya menengokkan muka dia kecewa tu huk huk

Hari kedua, seb baik sini boleh masuk dan petik hehehe... legaaaa... tapi saya ajar dia lain sikit, TARIK TANGKAI dan GUNTING, TARIK TANGKAI dan GUNTING hahaha...






satu kilo ke setengah kilo RM20, lupa dah itu pun abanglang yang bayar hahaha

seronok tengok anak gumbira :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

Ayu Nizam said... [Reply to Comments]

wah! syoknya uolls dpt masuk & petik stroberi. i sekeluarga pegi ari sabtu 18hb tu... jgnkan nak petik, masuk pun tak bleh.. sbb katanya 'stroberi dah takder, tak menjadik sebab musim hujan.

sudahnya, amik gmbr stroberi yg berbuah ala2 malu gitew... sobbb sobbbb sobbbbbb... *jgn baby i meleeh airliur nnti sudah haha!

Ayu Nizam said... [Reply to Comments]

wah! syoknya uolls dpt masuk & petik stroberi. i sekeluarga pegi ari sabtu 18hb tu... jgnkan nak petik, masuk pun tak bleh.. sbb katanya 'stroberi dah takder, tak menjadik sebab musim hujan.

sudahnya, amik gmbr stroberi yg berbuah ala2 malu gitew... sobbb sobbbb sobbbbbb... *jgn baby i meleeh airliur nnti sudah haha!

lily lotus said... [Reply to Comments]

saya baru jer kena pau dgn anak minta mini skateboard mcm agent oso. yg murah takpelah diorang pau. kena yg mengarut2 nak ikutkan kartun diorang, haru jadinya :D

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

Beshnyerr...xpernah sampai sano..kena pegi jugak nih..nisa tu cute rrr..!! kak jemah jnr kita...ahakss







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^