Follow Viruspadu

Sunday, December 05, 2010

Rindu Putrajaya



Daripada MAHA singgah ke Putrajaya...

Oh i mishhh putrajaya :)

Dulu sebelum saya bekerja kat seremban ni, saya bekerja kat putrajaya selama setahun. Lepas Alesha lahir dan sakit, saya mintak tukar ke seremban. Ye sebab tu la saya bekerja di seremban. Yelah ramai yang tanya macam mana saya boleh bekerja di seremban pulak tetiba kan kenapa saya pindah seremban tetiba kan. Ye macam tu la cerita asal usul dia :) Cerita dia panjang lagi, tapi macam tu lah cerita dia. Yelah mcm tu la. Eh! Ok macam tu la dia hahahaha

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

9 komen[s]:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

salam jemah..cantiknya putrajaya.

honeyvsbee said... [Reply to Comments]

haha begitu lahhh

aZLiNa aZiZ said... [Reply to Comments]

hahaha. toing2 kepala baca. tapi saya tau kesah nya ;p

♥ EeiNz ♥ said... [Reply to Comments]

samala ngan saya kak jemah.da 5 tahun saya kat sana. saya tinggalkan putrajaya awal bulan 10 aritu. sempat keje kat semban seminggu je saya da cuti bersalin.terasa mcm abis cuti ni nak tersasul pindah opis putrajaya lik jek. huhuhuhu.

MAPPIAU said... [Reply to Comments]

Eh..dah dekat lorr ngan umah kite hehehehe... :)

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

kak...kemalasan mau update ka...??

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

oooo macam tu ceritanya...he he he

mAmAbuDaK said... [Reply to Comments]

berapa banyak ulang daaaa..

nasaoji said... [Reply to Comments]

ai lup putrajaya.. ;)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^