Follow Viruspadu

Tuesday, December 14, 2010

rosak rosak rosak

henfon rosak
kamera rosak

habis tu canne?

canne nak hapdet belog haaa

kamera godang incik lalok ada lah!

takde gambar, takde feel lol


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

13 komen[s]:

♥ BIRU ♥ PINK ♥ said... [Reply to Comments]

kesian VP. mintak baru loh... kan dapat bonus ;)

honeyvsbee said... [Reply to Comments]

betul tuhh

Marina Monroe said... [Reply to Comments]

Tunggu bonus, beli baru..hehehe

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

veli baruuuu aaaaa... yennnadeyyyy...hahaha

aZLiNa aZiZ said... [Reply to Comments]

Yes2. Henfon baru mari :DD

MieZa said... [Reply to Comments]

akak...saya pernah alami nya..
oh..terseksa jiwa nak hapdet..

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply to Comments]

memang tak syok kalo tadak gambar kan :)hari2 belog me memang akan ada gambar.walaupun amik guna hp cikai ajer :p

mAmAbuDaK said... [Reply to Comments]

ini bukan novel tapi blog...harus sisip gmbar baru waaaaaaaaaaah gitu

Intan @ mama ammar said... [Reply to Comments]

Get a new one (iphone4) coz deserve it and I promise u gonna love it

Intan @ mama ammar said... [Reply to Comments]

Sorry asik Promo iPhone jek. Tapi saya Tak jual hehehe

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

henpon baru kakk :p kekekekek

lily lotus said... [Reply to Comments]

repair repair repair or beli baru beli baru beli baru. sekian :D

Rinah said... [Reply to Comments]

repair dulu kak jemah..kalau tak boleh..beli baru je..*_^ wink







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^