Follow Viruspadu

Wednesday, December 15, 2010

Setahun Setengah

Annur dan setahun setengah dah umur dia

macam tak caya je kan, dah besar dah anak saya :p eceh...

anoi sekarang dah pandai macam-macam dah. cakap pun dah boleh tahan dia punya bising. Antara perkataan yang dia cakap sampai kitorang tergelak2 adalah

1) sabarlah tp dlm dialek dia lah, jd bunyi mcm "taba yahhh"
2) sepak kang... hahaha ha hambek ko, penyepak dia nak kasik ok haha, tp dia sebut jd bunyik "tepak anggg"... seb baik kecik, so nampak la mcm comel, dah beso cakap dengan mama mcm tu, siap ko anoi haha
3) mama, papa, susu, word yang biasa2 tu dia mmg dah boleh cakap la tp mcm biasa mmg bunyik dia makpak dia je paham apa haha
4) dah kenal la mana gigi, mata, mulut, rambut apa semua
5) dah pandai bgtau yang dia sakit perut ke apa
6) pandai sangat gaduh, sampai kakak nisa boleh nangis hahaha.. kelas kan anoi... ganas ooo
7) suka joget mcm kakak dia jugak

So semalam, kitorang bawak anoi enjet setahun setengah,

best ooo kitorang kena pindah klinik baru sebab klinik kesihatan kerajaan ada yang baru bukak dekat je dengan rumah. sekejap je setel. oyehhh i like bebeh.

lepas setel, terus hantar anoi gi taska semula

ni gambar masa saya jemput dia petang nak balik, kakmas cakap anoi takleh jalan sbb kaki dia sakit :(


sedih je muka dia. nampak muka mama dia bertambah la dia nangis hiks. so comel :p saya terbayang sakit sangat kaki dia tau, sebab dia peluk saya beria-ia

tp sampai2 rumah elok je plak lari-lari lompat atas katil dengan kakak

apakah anoi!

purak purak yah!

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

6 komen[s]:

cik gObu said... [Reply to Comments]

alahai anoi
manja macam mama dia jugak

♥ EeiNz ♥ said... [Reply to Comments]

klinik kat mane tu kak ?
sy bru pindah senawang, dieorg ade ckp ade bukak 1 klinik kat area sini, tp x sure mane...

RieNa said... [Reply to Comments]

nawal pun nak kena cucuk sethn setgh jgk minggu dpn. huhu ummi dia yg takut sbnrnya.

kejap je besar anak2 ni.

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

suke tgk anoi..manje2 tp ganas ohhh...

zie said... [Reply to Comments]

manja tp comei

Rinah said... [Reply to Comments]

manja+nakal+comel..
suka tengok anoi ngan nisa :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^