Follow Viruspadu

Thursday, December 30, 2010

TAHNIAH MALAYSIA

yeayyyyyyyyy...

gumbiranya rasa hati ini

Semalam siapa tengok bola???

Saya tak... hahaha... tengok 5 minit je rasa macam nak gugur jantung saya hahaha

kenapa tau saya tak mboh tengok... ha sebab ni lah



hahaha

saya kalau tengok bola memang emosi yang melampau ok. rasa macam nak turun padang tu tolong sepakkan bola sekali. padahal tak reti main pun haha. biasalah emosi lebeyyy hahaha

papehal pun

TAHNIAH MALAYSIA

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said... [Reply to Comments]

amboi dia nak msk padang tu...hahaha tak boleh blah! yeahh malaysia menang!!!

nasaoji said... [Reply to Comments]

hamboihhhh..kemain ek...sampai nak tolong sepak skali..cer betui2 terlepas kat padang, cam ne la gamaknyer, ek..hehehe...

saya bdebar, mmg bdebar..bagai nak luruh jantung!

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply to Comments]

samalah kak.kalo main bola memang emosi sket :p sebbaik tak tertendang encik suami ajer..hahahahahaha

ROSLAN KASIM said... [Reply to Comments]

best .. malaysia juara ... jumaat ni cuti .. lagi best







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^