Follow Viruspadu

Wednesday, December 01, 2010

Tenage Mutan

Feeling ninjatetel gagagaga



Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

5 komen[s]:

Etty said... [Reply to Comments]

kak,
ni ninja tetel comey ni... patut laaa slim jer..mkn coklat nips & kopok siro jahhh...

MAPPIAU said... [Reply to Comments]

ahahahahahahahaa..uhuk..uhuk.. :P

mekchu said... [Reply to Comments]

hahaha.. senyum ke, masam ke, jilir lidah ke org tak perasan.. bagus jugak tu kan.. mask tak sempat nak rasmi lagi..

Miss Moon said... [Reply to Comments]

kak mah asal ngan nko mahhh oooiiiiiiiiii aakakkakk cam dalam dewan bedah plak gayanyaaaaaaa

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

ninja tetel finkk..ngeh3...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^