Follow Viruspadu

Tuesday, January 18, 2011

Apa ada atas meja


dah macam meja hiasan pulak meja keje saya ni hahaha

segala mak nenek punya frame gambar ada... :p

atas meja opis korang pulak ada apa? jom share...

meh saya nak tag korang buat entry "apa ada atas meja"

http://yanamanap.blogspot.com/
http://storyofmylife-watashi.blogspot.com
http://trexmakancicak.blogspot.com/
http://charlene1229.blogspot.com/
http://churalliya.blogspot.com/
http://sw33tdarling.com
http://kinsyakrn.blogspot.com/
http://ayein0905.blogspot.com/
http://royalbee.blogspot.com/
http://deekuntum.blogspot.com/
http://hotmama-lovingeachother.blogspot.com/
http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/
http://kasehnazlieza.blogspot.com/
http://oneyani.blogspot.com/
http://nini3posen.com/



saje suka2, taknak buat pun takpe... hiks... kalau saya tak sebut nama, tp nak buat sangat la dialu2kan :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

20 komen[s]:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said... [Reply to Comments]

malu la nak tunjuk pasal berserabut sgt2..hahahaha

eYaNacOMeY said... [Reply to Comments]

haha..malu laa nk tunjuk meja yg sepah2 ni.. meja i xcomey mcm kak jemah..tp, sbb dh ditagged sbg org yg 1st..ade mase sy wat okeh..hikhik :P

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

uhuu...diriku di tag....ade mcm2 ats meja...hehehhe

Madam Casper said... [Reply to Comments]

ecehhh ..yg pi blurr muka cik mah kat pic pengantin tu pasai pa??? malu ka??

Nanak said... [Reply to Comments]

tq kak..nanti sy bg tgk gambar meja dapur sy..:)

Dee said... [Reply to Comments]

erk..malunya..meja sy sgt teruk dan berserabut..kena kemas dulu baru leh amik pic..hahaha..

eYaNacOMeY said... [Reply to Comments]

kak VP, dah wat dah entri tersebut..hehe http://yanamanap.blogspot.com/2011/01/apa-ada-atas-meja-tagged-by-kak-vp.html

malewww!!!

oneyani said... [Reply to Comments]

ahahah nama yani pon termasuk..terkujat sekejapan..kak jemah punye pasal i ambik jugak la..tp buruk nak mamp la..huhu

tricksrex said... [Reply to Comments]

oh vp,sy xde meja keje camne nih?
letak gambo meja keje ayah bleh x?
kekeke..

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

adess..terkena saya..hohoho...

kinsyakrn said... [Reply to Comments]

buruk aje atas meja..tp akan ku sahut tag vp..nti tgk tau tahap gaban kebersepahannya mcm kapal pecah..hehe

Ena Qalinsya said... [Reply to Comments]

tompang tanyeeee...
nape gambo pengantin berbaju ijo belah kanan skali tu di kaburkan wajah pengantin pompuan dia ek hehehehe

oneyani said... [Reply to Comments]

http://oneyani.blogspot.com/2011/01/ada-ape-atas-meja-by-viruspadu.html

dah siap..perlu ke letak link gini?hihi

kinsyakrn said... [Reply to Comments]

yea..yea..dah buat tag tu. Sila gelak tutup mulut.

http://kinsyakrn.blogspot.com/2011/01/sahut-cabaran-vp-tag-apa-ada-atas-meja.html

Dee said... [Reply to Comments]

VP sy dah buat..jenguk ye..dan wajib komen..ini paksaan..

http://deekuntum.blogspot.com/2011/01/apa-ada-atas-meja-tag-by-viruspadu.html

mekchu said... [Reply to Comments]

link churalliya di situ... auuuuu... sila pusingkan kepala anda ke kanan & taraaaa.... dah nmpk apa yg ada atas meja.. real punya... hahahaha... boleh gitu??

mekchu said... [Reply to Comments]

hahaha... komen ena qalinsya tu... terus toleh belakang & tgk gmbr asal kaler hijau tu.... dlm hati, oooo.. patut lah kena blur.. rugi ooo korang tak boleh tgk gmbr real..

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

kak...da wat da...

http://ayein0905.blogspot.com/2011/01/apa-ada-atas-meja.html

Bulan Bintang said... [Reply to Comments]

heheh kak jemah tak tag kita tapi kita gedik nak wat jugeess.. hehehe http://utaradanselatan.blogspot.com/2011/01/apa-ada-atas-meja-by-kak-viruspadu.html

jesnita_ns said... [Reply to Comments]

kak jemah..sy dh jwb dah tag akk ni... http://www.royalbee.blogspot.com







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^