Follow Viruspadu

Friday, January 07, 2011

Apa da

Pagi tadi.

Saya mandi dengan nisa. Dia siap shampookan rambut saya lagi. Kemain cantek dia punya mood.

Lepas mandi. Saya tengok dia gigil-gigil sejuk. Terus terfikir nak beli jiwa dia lah, saiko sikit.

"sejuk kan kakak, mama pun sejuk ni" ~siap buat gigil2, efek berlaga-laga gigi lagi. nak bgtau mandi pagi memang sejuk la konon

tetiba nisa pause. dia pandang je saya, pastu dia cakap dengan saya

"dah besar-besar pun tak tahan sejuk"


hahahah cisss... haku balik terkena hahaha... sabo je la

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

@yu said... [Reply to Comments]

gud job nisa.... hehehe :)

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

wakakakakak kelako laa nisaa... kan terkne mama!!

peej said... [Reply to Comments]

haha. macam2 nissa ni kan.
suka pija baca bila akak cerita pasal nissa. cerdik betul la dia ni.
cakap macam orang2 besar. ada je otak dia tu berjalan kan.

~ SRI BRIDAL ~ HOUSE BOUTIQUE, KAJANG , SELANGOR.~ said... [Reply to Comments]

ekekekek !
=))

Bulan Bintang said... [Reply to Comments]

serius nisa makin bijak!!! panjang akal nisa ni

PuanBee said... [Reply to Comments]

ayat mak dia lah tuh..haaa

[[•­»NuRuL«­•]] said... [Reply to Comments]

bijak btul la si comey nisa ni! hehheheh

Shahrizat said... [Reply to Comments]

hahah terhibur baca jawapan nisa . comelnya

Nanak said... [Reply to Comments]

nisa ni kelakar la..ehee

azlina aziz said... [Reply to Comments]

hahahaha. Teringat pada adik saya, kebetulan, nama pun An-Nisa'. Comel je jawapan dia. :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^