Follow Viruspadu

Thursday, January 13, 2011

Bantal Urutan Bahu

Ok tipu, bantal ni tak urut bahu saya kekekeke... Tapi dia kasik bahu saya lega selega-leganya :)

RM50 je wokkk... elok utk orang dlm pantang sekali ni :p

nanti saya buat entry testimoni saya pakai bantal ni ek :)

kalau korang nak beli boleh kontek 012-486 2546 (Julia)

harga - rm50
pos - rm10
waranty - 1 bulan
area putrajaya - penghantaran by hand

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

utk org pantang leh gak ekkk?? camane gunanya kak jemah?? xper2 ...tggu kak jemah wt entry nanti..mcm minat jer nak beli...hehehe!!~~

viruspadu said... [Reply to Comments]

a ah

dia mcm tunku jugak la fungsi dia.

panaskan je bantal ni

@yue said... [Reply to Comments]

ni isinya apa? garam+gel atau magnet?

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

menariksss ni....testimoni skett..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^