Follow Viruspadu

Thursday, January 27, 2011

Buang Sampah Keluar Kereta

Saya adalah bengang kalau orang buang sampah keluar kereta ketika memandu.

Rasa macam nak sumbat2 je sampah-sampah dalam kereta dia urghhhhhhhhh


Hari tu saya dengar orang cerita yang ada motor kot kemalangan sebab ada pemandu kereta buang puntung rokok terkena mata dia

siot je perangai


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

cikbintang said... [Reply to Comments]

mcm2 prngai...
pk psl org laen gak
dgn kburukn yg kte ade..
xpsl2 org len yg kne..ish

jesnita_ns said... [Reply to Comments]

kena kuatkuasakan undang² mcm kt singapore kot baru ada kesedaran skit...huhu

lily lotus said... [Reply to Comments]

memang takde sivik punya olang. rumah orang tu mesti kotor gila. uwekkk

Murni said... [Reply to Comments]

muni pn mcm nk bertukar ja bila nmpak org buang smpah kuar dri keta.
Klu dh malas sgt nk buang smpah
tinggal ja dlm keta..
Biar keta jadi mcm lori sampah baru nk sedar kot kan kak jemah kan..

eZa said... [Reply to Comments]

memang menjadi kepantangan saye! benci org xde sivic minded nih. pffft!

oopppss! ter-emo pulak ;P

mAmAbuDaK said... [Reply to Comments]

ambik smph sumbat dalam mulot dia.

shadowz said... [Reply to Comments]

warghh... kalo saya la kan, saya amek sampah tu, sya potong kete dy then campak balik dalam tingkap.. pastu cakap..

"apa ingat kete kat blakang ni tempat sasaran buang sampah ke?"

wahh.. cakap bole la berapi.. hehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^