Follow Viruspadu

Monday, January 10, 2011

Dua Sekawan

Hari ni seronok sangat bila saya jemput nisa balik sekolah, saya tengok dia ceria tak boleh blah. Siap jerit2 semua. Kalau tak. Hui nak dengar suara dia macam berbisik je. Takut kot.

Nisa dan Isha.

Nisa 4 tahun dan Isha 6 tahun, Kelas konfem la tak sama. Tapi geng tuuuuuuu. Yelah geng la kan. Dan membesar sama-sama kat rumah ummi dia. Pegi sekolah sama-sama, Balik sekolah sama-sama. Alahai tahun depan isha dah takde dah kat situ dah naik darjah 1.

nampak mcm sama besar kan, tp isha tu tinggi lagi dari nisa, sbb duduk kan, so nampak mcm sama besar plak. padahal kalau berdiri. mmg ketara la beza dia.

tengok keceriaan nisa dan isha:)

lucu sangat dengar dorang bersembang. Sebab diaorang bahasakan diri awak saya. So dengar macam comel giler haha.

oh ye, saya memang tak potong rambut nisa tu, nak kasik panjang. sonang nak selit belakang telinga. Bagi pakai sepit rambut, dia rimas pulak. Pakai tak sampai seminit dah dicabutkan. Rambut menutup mata macam tu tak pulak dia rimas hehehe. Sabo je la anak haku ni.

Ok dah tu je. :p

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

5 komen[s]:

Nurin Nadiah said... [Reply to Comments]

cutenyaaaa nisa, kalau sekolah biasa rambut pjg tu xboleh tu hahaha

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

kelaassss kecik2 dah ada bff...

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

pkaikan nisa cekak kak...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

hehee...a'ah kak..simpan rambut panjang sonang..ikat sampai belakang..tp kan nisa ni nanti dah besow conpem ramai peminat..mmg sweet giler2...

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

tu kn trade mark nisa kak..rmbut tutup mata..ehehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^