Follow Viruspadu

Thursday, January 06, 2011

Kalau dah BESAR

"pagi tadi kakak nangis lama tak?"
"tak la mama, kejap je kakak nangis"

"lain kali tak payah la nangis, kakak nangis ke tak ke, kakak kena pegi sekolah jugak kan bla bla bla" ~ membebel

~sambung lagi
"kakak memang kena pegi sekolah. Tengok semorang pegi sekolah. Nanti kakak dah besar, kakak kena pegi keje macam mama dengan papa jugak"
"nanti macam mana kakak nak pegi kencing, siapa teman kakak?"
"kakak cakap la dengan cikgu"
"tak, kakak cakap nanti masa kakak besar dah keje tu, siapa teman kakak? mama ke papa?"

HAHAHA sabar je la

"kakak dah besar la masa tu, dah boleh buat sendiri semua dah"
"oooo nanti kakak dah besar, kakak boleh mandi sendiri, tukar tv sendiri (tukar chanel), beli jajan sendiri ye mama" ~sambil tersenyum bangga

HAHAHA

oooooooo itu lah pandangan nisa bila dah besar rupanya :p mesti dia tensen nak buat sendiri tp tak boleh.


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

12 komen[s]:

biruVSpink said... [Reply to Comments]

Nisa sgt comel. pandai berimaginasi ;-)

pinkepi said... [Reply to Comments]

hehe..cumil...=)

marinahunny said... [Reply to Comments]

dh pandai pikir gtu ek...hahaha

Bulan Bintang said... [Reply to Comments]

imaginasi nisa sgt bagus la. kadang2x tu bila baca cam logik gak budak ni walau xde la logik mana tp utk umur dia kira logik la jugak.. bagus bagus keep it up nisa. blaja rajin2x ye nnti dah besar boleh keje yang best2x

cik gObu said... [Reply to Comments]

elok vp ajar nissa kenal duit
tahu nak buat urusniaga belian
walaupun jajan or gula2

sebab nnt waktu sekolah dia dh pandai ke kantin sendiri

and takkan ditipu

iNtAn aIzaN said... [Reply to Comments]

hehe, budak2 kecik skang dah pandai berpikiran jauh kan :)

chomel betul bile Nisa boleh pikir mcm tue

Lg haru klu die klu die cite nak kawin plak :P

Haa Fakihah said... [Reply to Comments]

hahaha comell. dia tak nampak lg cemane kan kak. hehe. tang beli jajan tu bes. hehe.

Has said... [Reply to Comments]

So cute...=)

civil kawan(kure2) said... [Reply to Comments]

akk mane gmbr ank2 akk.. nk tgk.. da lame kot x tgk.. hehe( dgn bju sk die.. hehe)

ieda said... [Reply to Comments]

bab pegi kencing nak berteman yg lawak tuh..hehe

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

ragam anak2 nk mbesar...

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

hai kecik2 dah pandai si nisa tu.. kelakar la.. tak sabar tgu bobo kuar :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^