Follow Viruspadu

Monday, January 03, 2011

Kepenatan Melampau

hari ni adalah penat melampau

baru je sampai rumah ni, daripada pagi tadi keluar.

tapi puas hati la, semua yang dihajati semua dah selesai, termasuklah setelkan pembayaran terakhir loan ASB. Yahoooooooooooooooooo. Acik kayooooooooooo.

Aserehe ha rehe lalalalala

Ok esok la saya update ek.

Selamat Malam :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

5 komen[s]:

azlina aziz said... [Reply to Comments]

pembayaran terakhir loan ASB? wah, tak percaya. saya punya mau bpuloh taun lagi sebab tak perasan terambik loan yg 20 tahun. wuwu.

Marina Monroe said... [Reply to Comments]

Fuhyoo...tindakan yang bijak membuat VP kayoo..
Tak per buat loan lagi tambah pelaburan lagi..he he he
Auntie pun..belum update buku ASB utk bonus..he he he
Auntie pun rasa kayoooooo jugak...

nasaoji said... [Reply to Comments]

siyoknyer dah abis bayau....

nurul said... [Reply to Comments]

saya blum abis bayar lg...lame lg..20 thn...huhu..tp xpo la..abih byr umo patploh stengah...dh leh guna duit tu gi haji...huhuu...tp gilak lama nk abih nih...

lily lotus said... [Reply to Comments]

phewittt! nak asereheyyy samalah!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^