Follow Viruspadu

Thursday, January 13, 2011

Pemenangnya Adalahhhhhhhhhhhhh...

[sticky mode entry yeah]

2 Pemenang Juri:



dan 2 Pemenang pilihan pembaca, hari Jumaat baru saya umumkan ye. 2 Undian terbanyak akan mendapat hadiah misteri eceh.

saya dah bukak vote kat sebelah ni
<----------- korang dah mula undi sekarang :) 2. http://natifar7884.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung_23.html
3. http://trexmakancicak.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung.html
4. http://erinhakim.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung.html
5. http://atiqahtuty.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung.html
6. http://mamat80.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung.html
7. http://kejora1.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung.html
8. http://misslovavsmrlova.blogspot.com/2010/12/pengalan-pertama-saya-memakai-tudung.html
9. http://miza-zairi.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung.html
10. http://belogmeknik.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-memakai-tudung.html
11. http://cerytara.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung.html
12. http://cahaya-nuraneesa.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung.html
13. http://misiazlina.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung.html
14. http://amna2amzar.blogspot.com/2010/12/contest-sh0p-pink.html
15. http://innzninety.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung.html
16. http://fieza9.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung.html
17. http://asleez-asrolareleez.blogspot.com/2010/12/sticky-mode-entry-pengalaman-pertama.html
19. http://florafana.blogspot.com/2010/12/pengalaman-pertama-saya-memakai-tudung.html

TARIKH TUTUP UNDI 13 Jan 2011 Jam 5 Petang

2 pemenang tu, boleh lah mengemel saya :)
viruspadu@yahoo.com utk kolek hadiah

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

8 komen[s]:

puan nina said... [Reply to Comments]

nk undi k vagg jugak boleh...hehe..nnt kite vote

vagg© said... [Reply to Comments]

hihih malus i nti glamer muka rambut kenteng tersebut org tengok wakaakak.

hahaa nina.. mencik, ok..

puan nina said... [Reply to Comments]

ala k vagg malu2 meow pulak..hahah..mmg deserve to win ok.

kite vote no 11 ngan 16

gudluck sume n tahniah kpd pemenang =)

gurlz.sinderella said... [Reply to Comments]

thankz kak vp (:
tb2 nak bagitaw 1 kajang yang saya menang contest kak jemah :P

zino said... [Reply to Comments]

tumpang lalu je..

su said... [Reply to Comments]

tahniah2!

nur aisya humaira said... [Reply to Comments]

congrate2..:)

Ummi AmnaAmzar said... [Reply to Comments]

hehe..ummi ketinggalan jauh la..xtau pape pun..pdhal dah folo..ish..ish..
tahniah pd yg menang







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^