Follow Viruspadu

Thursday, January 13, 2011

Penat

Seminggu ni saya rasa penat sangat

sebab waktu lunch selalu buat saya risau. Macam terkejar-kejar. Suami kursus. Jadi saya tak biasa buat sorang2. Maka...

Sempat ke tak
Sempat ke tak
Sempat ke tak
Sempat ke tak
Sempat ke tak

nak pegi mana dulu. Pejabat pos ke jemput nisa dulu ke bank dulu ke isi minyak dulu.

Saya rasa, saya kena bg nisa naik van sekolah la macam ni. sebab memang tak terkejar saya.

sebab nak jemput nisa dah satu hal. jalan jem giler. pastu nak hantar dia rumah ummi yang kena lalu bandar. pastu nak patah balik. kalau jalan cun tak jem dan semua lampu isyarat adalah hijau je. mungkin saya boleh pegi dan patah balik amik masa antara 15-25 minit. kalau tak? lu fikir la sendiri.

kesimpulannya

tiap kali lepas lunch saya adalah lapar nak mampossssssssss... LAPAR.

saya lapar ni :(

motip entry ni apa kakjemah?

nak bgtau saya LAPARRRRRRRRRRRRRR

hikhikhik



Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

puan nina said... [Reply to Comments]

xsempat makan la ye?ala sian..

biruVSpink said... [Reply to Comments]

kejap lagi saya hantar nasi bungkus eh.. sian VP ;p

cik hani said... [Reply to Comments]

delivery, delivery...sape perlukan delivery...hikhikhik. :P

atty's said... [Reply to Comments]

kty rasa pun baik bagi nisa naik van ..
sbb itu yg kty rasa taun lepas
bila lunch hour nak keluar amik fir.

terkejar2 .,.

peej said... [Reply to Comments]

tapi bestnya bila timbang muka berseri2 kan kak. heheh.

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

u can do it kak jemah...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

xper kak jemah..leh buangkan lemak2 yang menyibuk dalam badan kan!! sekali dgn diet yg xpayah dipaksa...hehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^