Follow Viruspadu

Tuesday, January 25, 2011

Setengahari di Putrajaya

ini adalah takde kerja cari kerja :p

memang la kitorang ada plan nak snap2 gambar kat taman, tp plan itu adalah hari sabtu konon takde keje nak buat maka sabtu nak jalan2 taman sambil ambik gambar sambil asah bakat di dada

tapi dah nisa meloncat2 dpt panggilan maklang dia, maka balik cheras la kami

dan ahad tu dlm kul 11 kot kitorang dah siap2 nak balik seremban dah sebab memikirkan pinggan mangkuk masak semalam pun tak cuci lagi, memikirkan baju belum basuh lagi, pehhhhhhhh rumah mcm tongkang pecah okeh. dah la ada esemen kena siapkan. lagi bikin kepala pusing.

maka cepat2 la gerak. anak kena tido awal plak lg. kang leka2 kang. buat itu ini itu ini kang. hurm macam2 hal lah.

saya memang balik cheras yang terserabai yang boleh la. sebab bajet duk dalam kereta je. tudung pun main sauk shawl yang main lilit2 takyah pakai pin punya. sampai tahap pin pun malas bawak. apa ke malas sangat kakjemah ni muahahah shawl yang pakai 10 saat siap. shawl yang boleh konyok2 masuk dalam beg takyah risau oning patah ke apa hikhikhik gituuuuuuu

tu la satu shawl yang ada. pakai tu masa datang. pakai tu jugak masa balik.

sekali pakcik tu ajak pulak singgah putrajaya, dia nak snap2 gambo kat sana

oh tidakkkkkk... saya adalah selekeh ok. tak shukeeeeeeeeee. padahal pakcik tu nak snap gambar anak, tp emak yang emosi apasalllllllllll hahaha

antara gambar yang saya share sini. lelebih sila ke belog beliau pakcik loqlaq

1. mcm rancangan serasi bersama tak? feeling2 tanya soklan pastu angkat kad hijau ngan merah tu hahaha


2. dilarang petik bunga anak2 ku. kalau kena marah fadan muka korang muahahaha


3. kutip daun2 kering sambil bibik memerhati hahaha... giler selekeh tak boleh blah. mencik!


4. family foto :) motip buat mulut moncong? kaver pipi kembung ala2 kulum bijik durian la tuuuuuuu :p


5. jom pulang...


mcm biasalah gambar banyak giler... tu je kot saya share. kat belog loqlaq tu ada lg sikit

saya rasa, en.laloque kena belajar cari sudut gambar yang cantik dan menarik la, tp dah byk kemajuan dah saya tengok dia amik gambar. skill dah nampak sikit-sikit dah :) tp kalau nak amik bayaran/upah tu macam tak sesuai lagi.

gambar2 semua pakai kamera basic D3000 tu je. en.laloque tengah ngorat saya suh belanje dia kamera baru ok. giler kauuu harga RM6k ke apa lense je plak tu. peh nangisss.

agak2 saya kena belikan ke ha?

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

14 komen[s]:

s.y.a.r.q said... [Reply to Comments]

kad biru merah la kak jemah bkn ijau merah :p

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

kalo syg suami akak jemah patut belikan kamera baru utk en lalok hihi

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

klu ada duit lebih apa salahnyer melabur kt hobi yg bakal mndpt incoe kak jemah..

Miss Moon said... [Reply to Comments]

suh laloque beli lense 50mm dulu mah ...sangat lawa utk potrait baru la blakang dia bokeh berkaca ...lense kontot tew below rm 5oo

yantz-yeem said... [Reply to Comments]

comei..walopuan angle kureang tapi model2 dlm pic tu buat kan gmbo tu cantik...heheh nie bukan ank ampu tau..nie puji ikhlas punyer!!><

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

hahahaha keselebetan pun mentennn cungg mahh!! dun wori k!...

samo laa hubby den...dh dpt pegang dslr..mcm2 nakkk nyerr....huiiii

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

seronoknyerr bdk 2 org tu jenjalann...

eYaNacOMeY said... [Reply to Comments]

xsaba plak nk nengok en.laloque wat photoshoot ahad nie!!hahaha :P

antalya said... [Reply to Comments]

pics no.2 ada gaya pro :-D

Nanak said... [Reply to Comments]

suka last pic tu..

ieda said... [Reply to Comments]

oklah tu..tak selekeh sgt pun...cantik per..

shadowz said... [Reply to Comments]

kak.. saya ada idea.. akak blikan filter lense kamera dy je.. baru brepa ringgit.. hehehehehe.. marah en.laloque dengar ni...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

cantik lol skirt anoi tu..!!~~ nice colorr!!

hehee..akak..angkat d7000 terusss...saya pun mahu upgrade...D7000 complete!! gambo cantikkkk!!~~

jom join colourful contest saya..klik link ini

Intan ~ Nur Azlina said... [Reply to Comments]

suka tgk anoi.. comel sggh...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^