Follow Viruspadu

Wednesday, January 26, 2011

sinetron

gambar lama, igt lagi tak?

semalam suh nisa duk belakang. sempit ok. dah la viva kan. lagi la kecik.

"nisa duduk la belakang"
"ooo ibuk-ibuk bapak-bapak duduk depan ye mama, anak-anak duduk belakang ye mama"

HAHAHAHA

ni pengaruh sinetron ke apa... takpun pengaruh inul goyang gerudik hahaha...

para penonton
bapak-bapak ibu-ibu semuanya
jangan heran kalo inul sedang goyang
rada panas, agak seksi
maafkanlah

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

8 komen[s]:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

saya pun selalu gaduh dgn g-gurl..hahaa!!~ nak duk depan punya pasal...

jom join colourful contest saya..klik link ini

mummy_ayu said... [Reply to Comments]

ha ha ha..anak2 pun udah ckp indon ya..

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

kn smart reader ajr lagu tuh...ahahaha

kolakolakila said... [Reply to Comments]

hahahahaa....gila chomel la nisa ni....gerammmmmmmnyer.......... gelak sorang2 saya kat opis nih ha

ieyka02 said... [Reply to Comments]

hahaha..kelaka la ini budak tecik..bnyak akal oh..hihi

Ietams said... [Reply to Comments]

kelakar la ayat sekali sekala mcm tu..

lily lotus said... [Reply to Comments]

seb baik dia tak suruh jemah gelek :D

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

waduhh kok..ibuk2 bapak2 dipanggilnyaa...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^