Follow Viruspadu

Sunday, January 30, 2011

Teruja

Akhirnya

BB dah ada dalam genggaman :)


sebelum ni saya memang ada carik2 BB kan. tapi tak la teruja sangat. Kira macam bila cukup duit kang beli lah. Kalau tak pun takpe. tangguh2 sampai phone sedia ada rosak pun aci je.

kebetulan pulak enset saya rosak kena air hari tu kan
en.laloque punya pun rosak jugak HTC dia jatuh dalam hujan sampai berkecai2 kan

fine la! memang kena beli baru.

lagi teruja bila si ceera dah pakai bb, akak saya pun dah pakai bb. pastu dorang eksen2 boleh layan twitter ngan fesbuk sambil baring hahahaha... tensen siotttttt dpt beradik macam tu hahahaha. terus teruja melampau2 ok.

kebetulan rezeki alhamdulilah sejak akhir-akhir ni. terus sambar bb. tp amik yang saya mampu beli la. sebab nak beli 2 kan. satu saya satu suami.

suami isteri pakai bb baru syiok kan kan kan

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

11 komen[s]:

iNtAn aIzaN said... [Reply to Comments]

alah jelesnyer..nak jugak :)

ieda said... [Reply to Comments]

selamat berBB...
hpon saya pun dah kong masuk air masin hari tu..tak berganti lg.
dok guna hbby punya ja.

Nanak said... [Reply to Comments]

wah..wah..selamat ber BB..hehe

MieZa said... [Reply to Comments]

wahh..best nye =)

RiEz said... [Reply to Comments]

wah bule share pin bbm akak kan...

mekchu said... [Reply to Comments]

i'm coming.......

ColLin said... [Reply to Comments]

jeles kat u ngan suami.. huh huh

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

wahhh!!~~ jelesss!! comey putih tu pastu letak blink2 pinkk!!~~ wah...!!

ArELeEz said... [Reply to Comments]

leez jeles dgn sesungguhnye sbb handfon leez cap ayam jer.. uhuks3..

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

tgu la.. saya pon nak jugak!

Ibu Mifzal Arsyad said... [Reply to Comments]

duk tgh pujuk asben tukar hp sony ericsson satio ke BlackBerry...mmg tul suami isteri pakai BB by syok..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^