Follow Viruspadu

Wednesday, January 19, 2011

Tua ke?

Tadi saya bukak fesbuk. lalu ternampak la status si 2S ni. Laki den la 2S tu. Nama dia kan SS Syok Sendiri kekekeke (ampun papa, mati la kena sekeh ngan dia jap lagi dia lalu kek belakang guwe). eceh.

Eh apasal dia kecik ati lak ni



Sekali!



Kah Kah KAh KAh

Eh mana ada papa tua. ish ish ish nisa ni. sebab nisa mama pulak kena pujuk tau hahaha.

Eh nisa, MAMA MUDA KAN KAN KAN :p

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

5 komen[s]:

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

hahahaha nisa nisaaaaaa..... sabo jek laaaa

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

hahahahaha

adehhh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

hehe..mama kena pujuk papa lah ni.Adehh nisa ni.meh nyanyi sikit!

p R i n c E S s _ N said... [Reply to Comments]

hahahaha...x tahan en laloque..smpai kecik2 ati...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

hahaha!!~~ klako lak rasa bila nisa jawab camtu...sabo jerlah yer en laloque!!

sib baik anoi xcakap mcm tu jugak..kalo x..2kali kecik hati tuh...hehehee







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^