Follow Viruspadu

Saturday, January 01, 2011

Tukar Sudah

Saya buat keputusan tu semalam.

Masa tengah godek-godek update stok, layan kastemer... terus terfikir yang saya nak tukar domain.

Terus check availabiliti domain

shoppink.com - dah ada orang rembat
shoppinks.com - dah ada orang rembat jugak
pinkshop.com - pun dah ada orang pakai

akhirnya check2 sh0ppink.com masih available. Eh macam tak nampak beza kan.

tengok betul2, huruf 'o' tu, saya tukar dengan nombor kosong la.

jadinya

es, ash, kosong, pi, pi, ai, en, key titik, ci, oo, em.

hoyeh, semalam tempah, semalam bayar, hari ni tukar setting. BERJAYA.

Oleh yang demikian, anda boleh klik mana-mana yang anda suka

http://www.sh0ppink.com/ boleh

http://sh0ppink.blogspot.com pun boleh.

gumbiraaaaaaaa

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

2 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^