Follow Viruspadu

Thursday, February 10, 2011

Cun kan... geram je

http://coachlover1980.blogspot.com/

jalan-jalan cuci mata dan hati tadi. bekenan dengan 3 beg ni uhuk uhuk uhuk




http://2.bp.blogspot.com/_HIBQ_6pKu3c/TRtMbJh0L4I/AAAAAAAAB8I/4twyLYCk5JI/s1600/15772.jpg
Coach Mia Ocelot Print Maggie Handbag


http://4.bp.blogspot.com/_HIBQ_6pKu3c/TSW92fRn64I/AAAAAAAACCg/4DliV2nlAN4/s1600/44560model.jpg
Coach Pop Tartan Crossbody


http://3.bp.blogspot.com/_HIBQ_6pKu3c/TSHYFXN6fVI/AAAAAAAACA4/yMrTkOJXwqw/s1600/14147cherry.jpg
Coach Op Art Brooke


mana paling cun?
korang suka yang mana?



Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

sweethOneY said... [Reply to Comments]

op kosss bawah sekali tu. CUNGNYA!

emaduel said... [Reply to Comments]

saya suka sling back and the 3rd one!santek!!

nn said... [Reply to Comments]

saya suka ketiga2nye sekali...gile tamak...

Alyza said... [Reply to Comments]

sye suka yg merah tu...yg no 3...cantek!!!amik la yg tu... :D

MieZa said... [Reply to Comments]

yang pink ke maroon tue cantik!

faarleez said... [Reply to Comments]

yg last sekali tu CANTEKKKK sgt...

faarleez said... [Reply to Comments]

yg last sekali tu cantekkk.........







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^