Follow Viruspadu

Monday, February 14, 2011

Mak Cepat Sihat

Sekarang saya di hospital jaga mak.

Kesian betul tengok mak sakit. Terus terbayangkan diri sendiri yang asik sakit masuk spital pastu mak pun risau. Emak risau anak lain risau dia kan. Anak risaukan Emak lain.

Teringat jugak dulu masa saya baru lepas operate. Mak saya nak jugak jaga saya malam-malam. Padahal mak pun tak sihat sangat masa tu.

Adeh sedih lak tetiba.



Cepat sihat ye mak. Abah risau tu. Walaupun muka abah senyum. Tapi saya tahu dia risau sangat.

Doakan kesihatan mak saya ye.


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

13 komen[s]:

cikbintang said... [Reply to Comments]

mendoakn kesejahteraan brsama...

vagg© said... [Reply to Comments]

amin.insyaALLAH xde pape tu. cepat sembuh, auntie

rosealley said... [Reply to Comments]

insyaAllah mak akak cepat sembuh, amiin

shark said... [Reply to Comments]

semoga beliau cepat sembuh:)

Honeysour said... [Reply to Comments]

sabar ye kak.

semoga mak akak cepat sihat seperti biasa..:)

mieoney said... [Reply to Comments]

Semoga mak akak cepat sembuh..Sakit apa yer kak?

rasp said... [Reply to Comments]

smoga mak sis cepat2 sembuh...

Nonie Z.A said... [Reply to Comments]

Saya doakan mak jemah cepat sembuh
Mak abah kalau sakit, kita punya risau n sedih lain macam kan?
Walaupun teruk .. diorang seboleh boleh nak sembunyi dari anak anak...
Takut menyusahkan anak anak katanya..

Semoga mak jemah sembuh cepat .. amin

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

Saya doakan mak awak cepat sembuhh...AMIN

J@J@ / Bini The Rock said... [Reply to Comments]

Semoga emak VP pulih seperti sediakala hendaknya. Amin!

@e_da said... [Reply to Comments]

sakit apa? moga makcik cepat sembuh ya

LizHairi said... [Reply to Comments]

doa kami sume mengiringi makcik..
semoga cepat sembuh....

~ BUTIK PENGANTIN SRI BRIDAL ~ SERDANG, SELANGOR.~ said... [Reply to Comments]

semoga makcik cepat sembuh.
amin.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^