Follow Viruspadu

Wednesday, February 23, 2011

Mak Operate Esok

Berdebar-debar menanti hari esok.

Kakjemah feeling orang kaya tak duduk macam tu wakaka dush!
Ini gambar kat IJN ni. Isnin lepas. Saya kopipes dari blog ceera. :) Bilik menunggu kat IJN ni besar. Tapi sebab kitorang ramai, penuh bilik ni dengan kitorang je. Nampak tak hujung sekali yang tertunduk-tunduk tu. Tu lah menantu hantu wanabe haha. Si Qery, kemain malu lagi, hujung dunia dia duduk.

Doakan segala-galanya berjalan dengan lancar.



Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

10 komen[s]:

Seri said... [Reply to Comments]

harap, mak kak jemah get well soon.. aminnn...

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

mudah2an segalanya berjalan lancar.. aminn

Kak Aya said... [Reply to Comments]

semoga selamat semuanya, amiin.

Noraini Aznan said... [Reply to Comments]

smoga slmt smuenye...Aminnn..

Ietams said... [Reply to Comments]

semoga semuanya berjalan dgn lancar

Qery said... [Reply to Comments]

malu la andak (andak dah kurus uu..apa rahsia?? pakai PB ke??? hikhik!)

shark said... [Reply to Comments]

semoga semuanyer selamat dan hepi ending hendaknyer:)

Emy Omar said... [Reply to Comments]

Semoga semuanya dipermudahkan..insyallah

Nur Hanani said... [Reply to Comments]

Saya doakan smuanya selamat..Amin...

Entri Terkini: Barang dah dapat..

su said... [Reply to Comments]

Semoga ibu zaimah cepat sembuh..amin...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^