Follow Viruspadu

Thursday, February 03, 2011

Plan Last Minit :p

Penatnyaaaaaaa...

ini adalah plan yang langsung tak dirancang okeh... kira macam kaklang ajak, terus cakap ok. muahaha

langsung tak tahu apa plan. main follow ajer.




dah sampai...


ok nanti sambung lagi...

jap lagi nak keluar makan

apa sedap kat kuantan ni?

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

9 komen[s]:

fifie @fif said... [Reply to Comments]

salam,

kak jemah kat kuantan ek??? tak nak jumpa kita ke? kita memang orang kuantan...hehehe

yg best kat kuantan adalah makanannya....

puanbee said... [Reply to Comments]

jaln2 cr makan yer :)

puanbee said... [Reply to Comments]

jaln2 cr makan yer :)

ibuafiqahhuzaifah said... [Reply to Comments]

makan ikan bakar la kak kat kuantan..area tg lumpur..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

ke KUANTAN kerrr?? saya pun de kat KUANTAN gak ni..jenjalan1!~~

nadila azhar said... [Reply to Comments]

best!!!makan kt tnjung lumpur...cam2 ado...jenjalan kt tc diwaktu pg.....waahhh....jeles nyer....

My Special Mall said... [Reply to Comments]

nak cr ikan bakar ker?

Atiqahtuty said... [Reply to Comments]

ikan bakar tanjung lumpur! heee

Ena Qalinsya said... [Reply to Comments]

tak btau pon p kuantan, kalo idak leh dpt sponsor ikan bakar plak ihiks...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^