Follow Viruspadu

Monday, March 14, 2011

Anonoi :)


ni kat cheras sabtu lepas.

lepak2 dalam bilik ngan sepet ngan kakcik ahaks. Anonoi ni (nama baru anoi) bukan reti nak pegi main dengan rakan2 sebaya dia yang lain. sibuk nak berkepit dengan mama dia jugak. ini lah dia hasil susu ibu uols :)

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

6 komen[s]:

me suya said... [Reply to Comments]

anak manja mama^^

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

cumilllllnyerr die

mAmAbuDaK said... [Reply to Comments]

eh ingat update shoppink..
skali anoui pakai slendang...
sama eh muka dia ngam mak dia..

Azrine Razak said... [Reply to Comments]

wah, anoi ade nama baru ye! Anonoi..hehehe..cumil je bunyiknye..adakah si Nica yg memberikan gelaran baru itu? :)

nasaoji said... [Reply to Comments]

hehe..alhamdulillah..melepek ngan mak dia..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

comelnyerr!! cam akak jerkk!! nampak bolat n gebu!! eee!! kem salam sayang kat anonoi yaaa!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^