Follow Viruspadu

Sunday, March 27, 2011

Gadis Bunga

Short update.

tetiba nampak gambar anoi dengan bunga dalam kamera en.laloque. terus save tadi :)


gadis bunga :)

~ teringat dulu kekecik, kalau petik mak punya bunga konfem kena marah haha. so sampai sekarang jadi fobia nak petik bunga :p

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

11 komen[s]:

stormz said... [Reply to Comments]

wah, anoi ni comel sgtla

Murni said... [Reply to Comments]

gadis & bunga..comel

miss nina said... [Reply to Comments]

kiutnya :)

axelida said... [Reply to Comments]

Anoi comey

Bunga comey

Baju pon comey.. Mana beli tu.. Syeksyi rrr mcm seswai ngan munge tu mcm kat hawaii lak hehe

sweethOneY said... [Reply to Comments]

olololo comelll mcm kt hawaii gituu :P

antalya said... [Reply to Comments]

comel. eh mcm pegi bercuti ke hawaii pulak ye

ainaa said... [Reply to Comments]

comei anoi... :D

Puan Nad said... [Reply to Comments]

terus dengar lagu gadis dan bunga. lalala

lily lotus said... [Reply to Comments]

mesti berjiwa yg sgt romantik ni..hehe

onnie said... [Reply to Comments]

alololololooooo.....comeinyeeeee

pRincESs_N said... [Reply to Comments]

kiut...ala2 marimar..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^