Follow Viruspadu

Tuesday, March 08, 2011

Hari ini

Boring giler wok.

Tengah tunggu en.laloque ni ha. Pastu terus nak pegi IJN.

Oyye saya pakai baju beli kat bandung ni. Baju kat sana kan murah2 pastu cun-cun lak tu. Rasa macam nak pegi sana lagi je. Hari tu pegi satu dua kedai je pastu balik anak meragam. Dah sampai sini baru terasa rugi tak beli banyak-banyak. Hohohoh

Ok tu je. Tata
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

6 komen[s]:

sweethOneY said... [Reply to Comments]

wah, bestnyaaa shopping sana!

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

feewwwittttt cumilllnyerrr....

x nampak full laa baju tuu... hehehehe

pRincESs_N said... [Reply to Comments]

cantek nyerr kak...bseri muka...

Bulan Bintang said... [Reply to Comments]

sy ke sana bulan 7 ni.. ishh tidak kesabaran mau melenjan duit sepuas hati hahahah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

jom2 ke bandung lagi...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

wee!! cam anak dara you..!! xleh menahan tgkkk..



Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^