Follow Viruspadu

Wednesday, March 30, 2011

Kenduri di Putrajaya

terasa lamaaaaaaaaaaaa sangat dah tak pegi putrajaya tau. terasa rindu pun ada jugak nak menetap kembali kat putrajaya. ntah bila la masanya akan tiba agaknya. eceh :p

ahad lepas mertua saya ajak gi kenduri kawen anak sepupu mertua saya. maksudnya mertua saya punya sepupu punya anak yang kawen. haaaa... ada pahemmm. kat dewan presint 16 tu. dulu penah datang sini main badminton =)


saya makan, saya rasa lauk2 dia kemainnnnnnnn sedap lagi. terus xcited beritahu suami suruh dia rasa sekali

"papa, papa sedap paaaaaaaaaaaaa, siyes sedap, semua sedap"

siap muka2 gelojoh sekali, efek la konon kan, yelah nak kasik bokti sodap la katakan. pastu en.laloque pun pegi la amik nasik dia. pastu dia makan.

"biasa je ma" dengan muka kering dia, siap makan tak habis.

bengang je guwe. cissss.

citarasa kita berbeda sayang. papa dah berubah! dulu kalau ma kata sedap, mesti papa kata a ah. kecewa I. chewah tetiba.

pelamin yang lawaaaaaaaaaaaaaaaa sangat.


lepak kejap je. dlm 15-35minit kot. saya rasa lah. lepas makan terus balik ke gadong. sebab ada kenduri sepupu bertunang. dorang buat nasi ayam ngan satey tau. punya la sedap. siap tapau bawak balik ok. giler makan banyak tak boleh blah.

jadi bayangkan ahad lepas adalah hari makan makan makan saya.


maka hari ini saya jugak seangkatan dengan @siti_nur11. saya juga tidak mengandung anak, tp mengandungi lemak hahaha. waaaa kena diet perut weiiii...

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

4 komen[s]:

~ain said... [Reply to Comments]

salam kak jemah.. ini kenduri kahwin kawan saya masa kat uiTM ni.. waaaaaaaa! dunia ini sederhana kecil.. (tetiba)

cik hani said... [Reply to Comments]

hehehe.akak..xyah diet dah..akak dah cantikkkkk :P
kite pun kene dietttttt~ waaaaaaaaaaaaa

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

hehee!! dietttt??
xperlu kot kak..
akak dah vogue gitu..mommy gojes!!
i likee itt!!
oh kak jemah...
kau inspirasiku..
cewwah!!

salam singgah dari mummy weiyda❤
keep it up blogging ya dear❤
‎(◕‿◕✿)

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

lilRed Farah said... [Reply to Comments]

kak jemahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! kita pergi kenduri yg sama ok!!!!! tu senior saya masa sekolah menengah!!!! eeeeeeeeee hari tu pergi alamanda sama ngan ceera, ni kenduri sama ngan kak jemah plak. petanda apakah ini, petanda apakah??? ada adik lelaki solo? sila perkenalkan dengan saya. wahhahahahha tetiba







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^