Follow Viruspadu

Saturday, March 19, 2011

Manja kaklang

Tgk la nisa ngan anoi. Kalau makan dengan maklang, suap apa pun terima je. seronok je tengok. Cuba kalau mama yang suap makan? Macam2 perangai dorang buat.

Sekarang kitorang kat rumah kaklang, sebab mak ada kat sini. Alhamdulilah mak beransur pulih.




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 komen[s]:

Leen said... [Reply to Comments]

Wawa... comelnye..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

Alhamdulillah..semoga mak akak akan sembuh seperti sediakala yer..xper kak.. mak akak pasti cepat sembuh sebab mak akak sangat bertuah kerana anak2nya sume penyayang, pastu menjaga mak dgn sepenuh kasih sayang..keluarga idaman semua..Alhamdulillah..keluarga akak mmg keluarga bahagiaaa..mengambil inspirasi dgn melihat kehidupan keluarga akak.teruja dan kagum!!


hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

Salam kenal, singgah kejap. nanges baca tentang arwah. semoga di cucuri rahmat.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^