Follow Viruspadu

Friday, March 11, 2011

Masak dengan abah untuk emak

Comel je hari masak di dapur dengan abah.

Sikit2 tanya abah apa kena buat dulu theeeeeeeeeee :)

Abah memang best.

Entry ini diupdate semasa masak. Hebat tak? Hebat tak? Lalalalala

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 komen[s]:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

sayurrr tuhh !! xmenahan tgkk!! sy mmg suka sayur2 ni kak..xkira larr sayur masak sup ker apa..xleh tgk sayur2 ni tergugattt!! lagi2 sayur time pantang..beshnyerrr..de lada itam..

psstt..nak skitt yang akak masak aci..??



Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Cerita Cinta Melayu Sejati said... [Reply to Comments]

bagus tu sama-sama masak dengan keluarga, mesti sedap.

pRincESs_N said... [Reply to Comments]

Comey jekk tgk org laki msk...esp abah kita...

sweethOneY said... [Reply to Comments]

sedang konpius. klo kak jem update blog, mmg abah lah yg masak kan sebenarnya kan kan kannnnnnn

nasaoji said... [Reply to Comments]

memang hebat kak weehh..
tgn kanan pegang senduk, tangn kiri menaip eehh..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^