Follow Viruspadu

Saturday, March 05, 2011

Mencabar

Anoi berlari tangan ke belakang dah macam cerita naruto hahaha

Kitorang memang saje gerak awal dari rumah so boleh sarapan kat sini. Ingatkan nak jumpa rep sekali (member kamcing yang lama giler ngak jumpa) tp takdok lak dia.

Nisa dan anoi asik berlari dari tadi. Phew.

'Kakak tak boleh lari2, nnt tak boleh naik kapalterbang'

Terus cuak nisa. Terus duduk baik-baik. Hahahaha. Tp tak sampai 5 minit lah pastu dia lari balik. Sabo je la.

Baiklah nak habiskan makan nasi lemak rendang dulu.

Update lg nnt.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 komen[s]:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

wahhhh..beshnyerr!! akak nak pi holidayyyy...balik nanti de berita gumbira nihh..honeymoon lagi ka??

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

KAMIHIDUP said... [Reply to Comments]

seronoknye ade anak!!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

br 2 org tu zaimah..cukup lg tgn nak pegang anak..hak3

pRincESs_N said... [Reply to Comments]

ni br heroin kak...blom ade hero lg...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^