Follow Viruspadu

Thursday, March 10, 2011

Ole ole untuk family

Tadaaaaa... Sepet dan ceera.

Dah alang2 balik cheras. Xcited plak bawak balik ole2 yang tak seberapa saya beli untuk family. Nasib baik dorang suka.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 komen[s]:

su said... [Reply to Comments]

syokkan ade adik bradik sporting nih..amik gambar trus posing! hehe..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

tuk LM ada?hihi...hepi nyer mereka

Y u Z z 9071 said... [Reply to Comments]

cantik2

sweethOneY said... [Reply to Comments]

braniii tak suke??? hehe :P

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

saya nak jugakkk satuu!!! alaaa...comey jer ole2 tuhh..xper2 janji bawak balik bandunggg... mana leh adik2 marah akak dia..durhaka!! hehee..(dlm hati simpan)..kih3



Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^