Follow Viruspadu

Saturday, March 05, 2011

Otw ke klia

Hari ni kitorang bangun awal pagi macam nak pegi keje. Yang kelakar, nisa dengan anoi pun pakat bangun awal jugak.

Nampaknya satu keluarga xcited nak naik belon wakakaka.

Malam tadi masa kemas beg. Nisa yang terpaling pening nak dilayan. Asik tanya kul berapa nak naik kapalterbang hahahaha. Saya kemas baju makbapak dulu. Baju nisa masukkan kendian. Kemain cemas lagi dia apsal baju dia tak masukkan lagi. Hahaha takut kena tinggal la tu. Takkanlah mama nak tinggalkan nisa sayang :)

So skrg sy dalam teksi. Senang gi klia naik teksi je. Call teksi pun x sampai 3 minit dah sampai depan rumah. Hebat ah teksi seremban.

Ok nnt update lagi. Tata.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 komen[s]:

sweethOneY said... [Reply to Comments]

kakkk.. g mna tu cuti ha.. bestnya!

selamat bercuti!

shark said... [Reply to Comments]

selamat bercuti..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

selamat dalam perjalanan yer kak!! muahchss!!

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

KAMIHIDUP said... [Reply to Comments]

lajunye teksi, 3minit dh smpai. :)

zino said... [Reply to Comments]

selamat melencong hehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^