Follow Viruspadu

Monday, March 07, 2011

Selamat pulang

Leganya sampai dibumi Malaysia.

Sekarang kitorang dalam teksi pulang keseremban.

Giler tak sabar nak sampai rumah. Macam-macam dugaan pecutian kali ni.

Memula badan nisa keluar bintik2 merah satu badan sampai gatal2 badan dia. Anoi batuk2 kahak sampai muntah. En.laloque pulak boleh demam pulak dia.

Tp kitorang tetap seronok.

Ok nnt saya update penuh-penuh ye. Oyye yang tanya-tanya saya pegi bercuti ke mana tu, saya pegi bandung lor :) . Capek sekali guwe. Daaaaa.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

7 komen[s]:

KAMIHIDUP said... [Reply to Comments]

wah bandung! ramai awek comel, heeeeee. :)

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

cepatt laa cepatt laaaa update...den dh tak sabar dh ni.... ujung bulan mau terbang ke sana

Sufia said... [Reply to Comments]

Mah, akhir thn lepas saya g bandung, fatin pun muntah2.. fawzan cirit-birit..

staf hotel sana ckp, angin kat bandung kuat.. sbb tu budak2 senang masuk angin.. saya tgk budak2 kat sana, pg ptg siang mlm pakai sweater.. sbb tu kot.. ntahla..

Suliana said... [Reply to Comments]

wah.. mesti byk baju bajan kak jemah borong kan :-)

Mya said... [Reply to Comments]

mesti shopping sakan nih! :)

nasaoji said... [Reply to Comments]

alhamdulillah..selamat sampai..

nyoping aper tu?..

pRincESs_N said... [Reply to Comments]

bila laaa dpt g bandung..teringin sgtt..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^