Follow Viruspadu

Saturday, March 05, 2011

Setelah penat berlarian

Akhirnya tahu jugak budak2 ni duduk diam.

Mama dah seploh kali bertukar jadi hulk pun budak2 ni buat dek je.

Masa ni la asik fikir, bilalah dorang nak besar pasal x larat nak kejar. Tp bila dah besar kang rindu dorang kecik plak. :)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

10 komen[s]:

yana2605 said... [Reply to Comments]

akak gie bercuti kemana nie??dr td sy tgu akak bagi tau...jgn la seksa naluri ingin tau saya nie kak jemah...huhuhuhuh

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

ehss akak..dua2 anak akak isap botol agi kerr?? hehee..xper lar kak kejar2 pun ..dia nak kasi omak dia slim tuh...hehee!!

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

sweethOneY said... [Reply to Comments]

hehe. kakak ngan adik sama2 bekerjasama plak tu

KAMIHIDUP said... [Reply to Comments]

ragam budak2.

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

kak jemah pegi mana?
holiday bestnyaaaaaaa

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

bulat muka anoi..geram nak cubit2.nnt aunty nak jmp anoi lah bila aunty blk...

~Rina Mazlan~ said... [Reply to Comments]

salam kenal..

Memangkan budak2 ni. Tapi kalau takde sunyi jek.. :P

nasaoji said... [Reply to Comments]

mmg kot.bila kecik, suh beso, dah beso, kenang kecik la.. :)

lily lotus said... [Reply to Comments]

aah bila kecik lagi suh besar cecepat. bila dah besar windu plak time2 diorang kekecik...huhuhu

pRincESs_N said... [Reply to Comments]

comel jekk 2org ni...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^