Follow Viruspadu

Wednesday, March 16, 2011

Why Me :P

Semalam balik keje

Tukar baju, buat susu anak. Terus gi jasko ada hal sikit beli2 barang semua. Pastu gi singgah nak hantar kain buat baju kat pasar malam. Pastu balik.

Tengah bukak bungkusan plastik laksa tetiba suami menegur

"Ma, apahal pakai baju ada tag tak bukak tu ma"

wahhhhhhhhhhhhhhhh... malunyaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

11 komen[s]:

axelida said... [Reply to Comments]

alamakkkkkkk ai.. haha

nn said... [Reply to Comments]

maafkan saya, tapi saya xtahan nak gelak jugak...hahahahahahahahahaha...

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply to Comments]

ckp kat en laloque, kalo tak orang tak perasan kak jemah pakai baju baru..heheheeheheh

atty's said... [Reply to Comments]

kty nak gelakan leh..
hahahhaahahahha..im sorry..!

NM02 said... [Reply to Comments]

errkkk.... takpe, dah sampai umh pun. anggapla awak model utk baju tu. hehehe

eh, saya tinggal jejak ni. jom tukar link, citer dan pendapat. sudi2 le ke umh saya ye... *__"

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

nasib baik en lalok yg perasan org lain tak kot :)

Kancilbiru said... [Reply to Comments]

kah kah kah....

eh tergelak pulak..:P

Diary Of One said... [Reply to Comments]

hahahaha....

mummysyafie said... [Reply to Comments]

waa...pakai baju baru...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

xgelak..xgelak tapi nak gelak jugakkk!! muahahaahaha!!! opss!! suda!! suda!! akak selalu de citer2 camni kan..!! xper!! sweet momentt!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

ColLin said... [Reply to Comments]

agak-agak, satu jasko nampak tak? ha ha ha ha







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^