Follow Viruspadu

Tuesday, April 26, 2011

Anoi kat rumah ummi

gambar ni baru je ummi anoi bbm saya. Alololo anak sapaaaaaa lani. Bukan main lagi dia seronok dengan kerusi kecik dia tu ye. ummi nisa dan anoi ni dah katup dah taska dia, jadi dia jaga budak dari rumah je. Kalau jaga dari rumah, saya lagi la suka sebab rumah dekat kan. Lepas ni kalau en.laloque kursus ke apa ke, dah takyah risau lagi lalalala.


semalam ummi cerita yang anoi muntah. bangun-bangun tido je terus muntah. muntah sambil berjalan habis la kapet rumah ummi. uhuk uhuk uhuk. tak terbayang semalam umminya menyental kapet kata ko. pagi tadi saya hantar anoi tengok2 kapet dah bersidai dah kat pagar :p

sori ummi hehehe... apakan daya ku. eceh.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

3 komen[s]:

...sWeeT uMi... said... [Reply to Comments]

salam singgah..
mmg senang kalu pengasuh dok dekat ngan umah kiter...tmbh2 kalu hubby out station...same la kiter...kiter skrg dok pening cr pemgasuh tuk dak kecit ni...huhuhu

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

hehe!!
sweet jerk anoi ni haaa..
saya pun kak..
nanti sambung balik keje..
baby xtao nak anto mana..
adess!!


☆┌─┐ ─┐☆
☆│▒│ /▒/
☆│▒│/▒/
☆│▒ /▒/─┬─┐... HYE!! HYE!!
☆│▒│▒|▒│▒│ ..PEACE....
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
❤salam singgah dari mummyweiyda❤
❤eppy blogging ya!!❤

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

sweethOneY said... [Reply to Comments]

eee comel gila la kusi kecik tu kak.. mmg ada jual ek rupanya sofa saiz kecik tuu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^