Follow Viruspadu

Tuesday, April 26, 2011

Antara KakJem dan Hang Tuah

Rutin harian kitorang adalah menjemput anak balik dari sekolah. dan mcm biasa en.laloque akan call saya untuk turun ke kereta. So bila dia dah call tu, saya terus la turun.

Sampai2 kat kereta tengok2 takde orang. Saya pun pelik. Biasanya saya yang lambat. Terus saya bbm menyakat. Tetiba nama en.laloque jadi hang tuah kan, sbb gambar kat bbm dia gambar m.nasir jadi hang tuah ok hahaha.

Kakjem: kat mana? selowwwwwwww, merangkak ke nok
Hang Tuah: Lif yang lembab, kat lobi mb
Kakjem: Tu semua alasan ok, tgk mama ni, pantas, bersedia, cekap, amanah, semua sifat2 terpuji ada kat mama
Hang Tuah: Mama dalam 100 ada la sekali cepat
Kakjem: Tak kiranya, yang pasti mama ontime
Hang Tuah: Tu pun lewat seminit pun kata cepat
Kakjem: selooowwwwwwww, muka dah la tak ensem. (tetiba cari gaduh)

tetiba dia sampai hahahaha

Hang Tuah: oi mengutuk papa, papa ni dah terbukti ensem ok, kalau tak takkan muka papa asik masuk tiwi, ciri-ciri muka yang versatile, bak kata hattan muka boleh jual lah

hahahahaha siot betul tetiba jawapan itu.


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

3 komen[s]:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

saya sokong kata hang tuah tu..hehehe
wee!!

☆┌─┐ ─┐☆
☆│▒│ /▒/
☆│▒│/▒/
☆│▒ /▒/─┬─┐... HYE!! HYE!!
☆│▒│▒|▒│▒│ ..PEACE....
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒
❤salam singgah dari mummyweiyda❤
❤eppy blogging ya!!❤

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

yantz-yeem said... [Reply to Comments]

hehehe lawak le plaks...mcm2 la korang nih yea...suke tgk...gadi2 mesra gituz

ceera said... [Reply to Comments]

hahahahaha
muka nak kena sekeh ado.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^