Follow Viruspadu

Tuesday, April 12, 2011

Bubur Durian... yummm

Akibat ada orang tu tulis status kat fesbuk beliau.


skrg saya dah terbayang2 bubur durian la pulakkk...

terus gugel ok. nak tgk gambar dulu. petang kan baru boleh feeling makan muahahaha


sekali petang ni tak jumpa cari bubur durian kacang hijau. ha caneee... merapati la ko kakjem ahaks

padahal saya adalah teringin nak makan nasi lemak mambau + ayam + telur goreng + sotong. tetiba dah teringin bubur plak kan.

hish... terasa mcm kanak2 baru nak belajar puasa plak. lalalala

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

10 komen[s]:

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

yup nasi lemak mambau + ayam + telur goreng + sotong jugak yang paling best mah untuk berbuka...:) sebonarnye eh den dah ngidam bona ni.. argghh parah..

viruspadu said... [Reply to Comments]

@nasazfrog...

masak... yuk masakkkk

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

hamboiiiii... tau la poso...
sabarrr3

viruspadu said... [Reply to Comments]

@Faizaharis2

komengaaaaaaaaa

MERAH said... [Reply to Comments]

time pose sume benda rse nak makan.hehe.sedapnya sotong :P

Tolonglah MALU pada Allah.

Kekasih bukan SUAMI bukan TUHAN.

4 tempat bacaan UNIK di dalam al-Quran.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

adakah VP dpt bubur kacang hijau durian tu???LM lak tertgu2 ni.hihi

pRincESs_N said... [Reply to Comments]

Uma N ade durian..ibu da wat bubur kcg ijao gn durian...then wat serawa durian...nomm2...

viruspadu said... [Reply to Comments]

@MERAH

betul tu... semua nampak sedap je

viruspadu said... [Reply to Comments]

@Lydia Miza(Aidyl Azim)

tak dapat :(

viruspadu said... [Reply to Comments]

@pRincESs_N

sedapnyaaaaaaaaaaaaaa... terbayang2 dah ni... makan dgn biskut kan. sedap giler







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^