Follow Viruspadu

Tuesday, April 12, 2011

Jimat? Takde maknanyaaaaa

Hari saya puasa... gigih ni!

puasa apa lagi kan kalau dah perempuan tu ye tak. banyak ni kena ganti wei tsk. korang dah ganti? *kelip2 mata bangga*

dalam hati pagi tadi terbayang2. pehhhhh kalau hari ni puasa boleh la jimat duit makan kan. yeay... duit tu kita kumpul lelama jadi bukit. lelama boleh singgah pohkong beli gelang omeh pulak. wahhhhhhhhhh angan2 setinggi bangunan pohkong kata ko hahaha

tetiba.

"sape nak beli kerongsangggggggggg"

adoi...

kenapa rerama ni comel... WHYYYYYYYYYYYYY

terpaksa ok!

terpaksa beli ok

plis memahami diriku yang penuh keterpaksaan ini lalalalala

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

2 komen[s]:

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

hahaha... sabo jek laaa kan... dugaan org puasa ni...

Alhamdullilah...dh bis setell semua pose ganti.... pecah rekod thn ni...terajin sudah... :D

viruspadu said... [Reply to Comments]

@Faizaharis2

wah siyes dah abis ganti? terbaik ahhh







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^