Follow Viruspadu

Thursday, April 14, 2011

Kuih Macam ni

Semalam balik keje, dalam kereta...

"kakak, jgn la merajuk"
"asik asik kakak, asik asik akak" ~ dia merungut sbb kena bawakkan beg baju adik
"ala tolong la mama, mama nak dukung adik"

lepas tu en.laloque menyampuk

"papa baru nak bawak kakak pegi jasko tadi, kalau merajuk x payah lah"

terus nisa senyum balik hahaha... padahal mmg nak pegi beli susu :)

"mama, kakak kan nak makan kuih yang macam ni macam ni tu ma" sambil buat2 lukis
"kuih apa ni kakak"
"ala kuih yang mcm kakshasha beli tu ma, yang macam ni macam ni tu"
"mama tak faham la kak, kuih apa tu"
"ish mama ni, kuih yang mcm ni mcm ni tu, berapa kali kakak nak cakap"

hahahaha... dan kemudian nisa merajuk balik.

merajuk aje keje dia.

sampai2 jasko.

mama, ni dia mama, makan kat sini...

laaaaaaaaaa ini ke "kuih macam ni macam ni" nisa tu...

pizza hut rupanya hahaha

papa melayan je dua orang anak dia amik salad :p



Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

7 komen[s]:

Yatie said... [Reply to Comments]

heheheh... cute plak bila merajuk...

viruspadu said... [Reply to Comments]

@Yatie

sungguh menggeramkan :p

AnaLyana said... [Reply to Comments]

hahaha.. pandai dah dia merajuk.. macam kak jem..kihkih.. akak bagi je BB konfem tak merajuk..=p

viruspadu said... [Reply to Comments]

@AnaLyana

sungguh la. sebijik perangai omak eh. sapo nak jawab tu keke

Mommy Lyna said... [Reply to Comments]

kuih mat saleh tuhhh

viruspadu said... [Reply to Comments]

@Mommy Lyna

susah tul nak bayangkan kuih tu ahaha

strawberi said... [Reply to Comments]

kak jem bli susu kat jasko eh..cuba bli susu kat kedai runcit/ubat cina..lagi murah tau..byyyykkk beza rege..hiksss







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^