Follow Viruspadu

Monday, April 04, 2011

lambang mesteri hampir terjawab?

misteri simbol pelik tu belum berakhir rupanya. Ingatkan mungkin perasaan saya je tau. Yelahkan mungkin salah mata melihat, mungkin sebab kesan-kesan lense je kan. biasalah kamera kotor ke apa ke kan. cemas-cemas bayangkan benda-benda pelik buat apa.

pastu dapat info dari seseorang yang dia cakap pasal benda yang sama. pastu dia bagi link ni suh tengok. www.kolony.com.my . ek eleeee misteri sungguh. nama web pun pelik. nak klik siyes takut ok. takut kena infection. tapi klik jugak :p tapi takde. ke kejap ada kejap takde. cuba korang klik. ada tak?

haaaa ni satu lagi info baekkkkkkkkkk punya nak kongsi ngan korang. baru jumpa blog beliau ok. http://lambangmisteri.blogspot.com/ . dia namakan diri dia kaki misteri. dalam blog dia, lagi banyak gambar2 yang dia jumpa simbol-simbol misteri tu. (meremang bulu roma)

gambar klcc yang kat entry tu ari pun ada kat blog dia. saya rasa semorang gugel gambar klcc tu semua dpt dari blog kaki misteri tu kot. agaknya lah

ni lagi satu gambar misteri yang ditemui.



pelik!

memang pelik!

apa makna simbol misteri ni?

Jangan biarkan diri anda diselubungi MISTERIIIIIIIIIIIIIII...

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspaduwww.facebook.com/viruspadu

5 komen[s]:

Miza Yusof said... [Reply to Comments]

misteri simbol misteri makin terjawab.
taku pulak sebab merata-rata ada simbol tu kan.

me suya said... [Reply to Comments]

biohazard :)

aZhuda said... [Reply to Comments]

penah tnmpk dlm iklan.. ape tu ye?

a.m.i.e said... [Reply to Comments]

nmpk mcm diphotoshopkn gmbo lmbg tue..xreal lgsg..

kejora said... [Reply to Comments]

gimik iklan celcom jah..wuwuwwuuw

http://insecretlovewedrown.blogspot.com/2011/04/eksklusif-pendedahan-rahsia-simbol.html







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^