Follow Viruspadu

Wednesday, April 27, 2011

Menduga

Bila puasa tengok kuih mesyuarat ni pun rasa tak boleh blah ok. Pagi tadi punya meeting plak mehun goreng + telur mata sungguh mengiurkan dengan bau menusuk kalbu pehhhhhhh...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 komen[s]:

Amiera Hilton said... [Reply to Comments]

ok memang menduga. dah la tgh lapa ni. sobs! :(

si tuan putri kiUt said... [Reply to Comments]

khakhakha...sabo jemahh sabo

cik hani said... [Reply to Comments]

rindu makan masa meeting! :P kitorg dak2 praktikal ni la abis kan mihun goreng itu.wahahahaha.

lily lotus said... [Reply to Comments]

memang antara dugaan terhebat tu...

kejora said... [Reply to Comments]

puaso ganti ko kakjemah oii..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^