Follow Viruspadu

Friday, April 15, 2011

MERAH? Apa yang Best?

My.Zara.Haus
ok, to all VP's readers, sila bgtau anda adalah ahli VP untuk mendapatkan diskaun yg sgt lumayan..
TQ

=)


Siyes... Merah betul kalau korang klik blog tu. Betul-betul merah

Nak cari apa kat situ?

Blog siapa yang merah itu?

Ok, baiklah.

Ini blog http://myzarahaus.blogspot.com/

Merahkan?

Jadi, apa yang My.Zara.Haus ni jual kakjem?
antara yang dia jual adalah:
1. Water Dispenser
2. Gentle Body Care Pack
3. Garlic-N-All

korang memang tercari-cari selama ni, tapi duit tak cukup lagi? memang seswai sangat korang klik blog my.zara.haus sebab dia buat kutu sekali wei. best kan.

maklumat lanjut korang klik sana ye :)

http://myzarahaus.blogspot.com/


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

5 komen[s]:

Amiera Hilton said... [Reply to Comments]

wahh..harus terjah ni. hehe

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

jemahhh...ijau tade? heheheh :P

viruspadu said... [Reply to Comments]

@Faizaharis2

kena tanya dia lah... kok ado ijau. tp den nak pink

viruspadu said... [Reply to Comments]

@Amiera Hilton

silakan

My Zara Haus said... [Reply to Comments]

kak jemah..i like!!!
tqsvm atas iklan ini..
maaf baru berkesempatan utk komen..
hehehe...bz tahap melampau!
ok, to all VP's readers, sila bgtau anda adalah ahli VP untuk mendapatkan diskaun yg sgt lumayan..
TQ

=)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^