Follow Viruspadu

Saturday, April 16, 2011

Nabil BEST!

Puas hati layan maharajalawak semalam bila nabil muncul.

lawak dia bijak. tak payah guna unsur-unsur lucah pun kelakar. lawak dia kreatif :)





Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

5 komen[s]:

zino said... [Reply to Comments]

kelakar.. hehe

ct N honey said... [Reply to Comments]

orang nogori lah katakan..mmg best
http://cthoney.blogspot.com/2011/04/makna-fakhrul-dalam-maharaja-lawak.html

Puanbee2 said... [Reply to Comments]

betui2..

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

terbaikkk laaa....kretipppppp!!!
idop noghorii...opssss :D

mummy Darin said... [Reply to Comments]

VP, serius Nabil mmg best... saya sampai call Astro kul 3 ptg Jumaat tu, semata - mana nak tambah Pakej Mustika nak tengok Nabil tau.. mmg suka dia dan sangat puas hatii...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^