Follow Viruspadu

Friday, April 01, 2011

Pink itu milik ku dan dia

Ehem

Korang dah beli?
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 komen[s]:

Amiera Hilton said... [Reply to Comments]

ape tu? tempat sangkut handbag kah? huuu (^_^)

sweethOneY said... [Reply to Comments]

waaaa bag hanger!! sukaaa.. nak jugak nnt :D

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said... [Reply to Comments]

alahai...dugaannn!!
sabaww..!!



salam singgah dari mummy weiyda❤
keep it up blogging ya dear❤
(◕‿◕✿)

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

mekchu said... [Reply to Comments]

atas meja ada bunga.. sukaaa..... :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^