Follow Viruspadu

Monday, May 09, 2011

Amboi Acicot

Gambar ni, si nabil (anak buah) baru tag kat fesbuk. tak tahu pulak kakcik ada simpan gambar ni. Alolololo genetik sapakah posing macam ni acicot kebena oi hkihkihk


Hari tu nisa buat2 tanya kat saya

"mama, ni siapa punya?"
"nisa punya la"
"siapa? kakak punya lah"
"betul la mama cakap, ni nisa punya kan"
"yelah, tp kakak tak suka NISA, kakak suka KAKAK"

hambek ko! hahaha

yelah
yelah

KAKAK!

sabo je la acik

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

3 komen[s]:

ArELeEz said... [Reply to Comments]

sabor acik, sabor..! ha3..

nisa_perasan_cun said... [Reply to Comments]

nisa ni pon kakak juge...weee >.<

Puteri Satu said... [Reply to Comments]

sangat fotogenik..mak borek anak rintik betul kakak cica ni.... sangat comel...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^