Follow Viruspadu

Wednesday, May 18, 2011

Emosi

hari ni saya emosi sangat.

emosi sangat bila:

1. saya dah menetap kat opis saya ni selama 5 tahun lebih, dan sekarang saya akan pindah.

2. kawan-kawan opis saya ni best sangat tahu tak. harap2 opismate baru nanti best macam kat sini jugak.

3. saya dah la lambat in kalau kat tempat baru, terbayang saya akan jadi pendiam selama 2 tahun nanti hahahaha.

4. Bila teringatkan perangai eid dalam #noraelena. woi tunang macam tu baik campak dalam longkang je lah wei. menyakitkan hati okkkkkkkkkkk... emosi ni. emosi. dah la nora tu lawa sangat. hahaha tetiba kan. tp saya memang emosi tau tengok #noraelena :p

5. kawan-kawan, jangan lupakan saya tau :(


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

10 komen[s]:

ArELeEz said... [Reply to Comments]

mau transfer ke mana nie?

marinahunny said... [Reply to Comments]

kena pindah mana plak ? xpe, jadikan hari semalam sbgai kenangan manis yg xkan dilupakan. dan jadikan hari esok sbgai cabaran yg mendatang ..u can do it chaiyok2!

Ada hikmahnya ;)

mamasuri said... [Reply to Comments]

serius ..aku pun nyampah kat eid tu...selamat menyesuaikan diri di tempat baru yer...

Diana AR said... [Reply to Comments]

naik pangkat ke? ke job rotate?

sweethOneY said... [Reply to Comments]

akak pindah KL ye? Bestlah dekat sini nnt bleh balik kcb selalu :)

shidah said... [Reply to Comments]

akak kena transfer yer?mesti naik pangkat nie..tahniah kak....

zino said... [Reply to Comments]

berpindah utk sesuatu yg lebih baik... tak pe..

mekchu said... [Reply to Comments]

selagi jasad di kandung badan.... :(( tak payah pindah boleh tak?

~~@lyci@~~ said... [Reply to Comments]

smua yg berlaku ada hikmahnya.. mcm kt dulu pun sedih nk tinggal opis lame.. tp kt kn berubah utk sesuatu yg lebih baik.. wish u luck kay ;)

Faizaharis2 said... [Reply to Comments]

kasih yang suci btol laaa kan....

selamat menempuh alam tempat keje baru... kalo dorg buli awakkk kt bako reramai ye hihi







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^