Follow Viruspadu

Friday, May 27, 2011

Kalakalakalakau

Pagi tadi dalam kereta. tetiba saya tertanya soalan kat en.laloque

KakJem: Papa, yang lena AF tu kan, dia cakap apa kalakakau kalakakau tu ?

terus saya tengok en.laloque gelak, macam kelakar sangat. Yelah dia ni kan biasanya muka dekkk je kalau saya cerita benda kelakar bagai nak mampos pun kan

KakJem: Apsal gelak lak ni, tahu ke dia cakap apa
Lalok: Hahahaha papa rasa dia cakap "kalah la kau!"

HAHAHAHAHA pepandai je.

Lalok: Takpun dia cakap "kelakar la kauuu"

HAHAHAHA... kelakar je.

Sebenarnya dia cakap apa ek? Sapa tauuu?


Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

8 komen[s]:

akmadablueberry said... [Reply to Comments]

saya tau saya tau!!!

BOLEH BAH KALAU KAU!! =)

*klaka je la en laloque ni.. kak jemah oso*

Dayang_Amy said... [Reply to Comments]

vp, dia ckp 'bulih bah kalau kau'..tp pekat sbh punya loghat..tu yg bunyik lein macam. hihih..maksudnya mcm "ok je/boleh je kalau ko"..

sbh femes ayat nih. :P

stormz said... [Reply to Comments]

kak, lena tu ckp ' boleh bah kalau kau'

tu kalo xsilap la

mrLEI said... [Reply to Comments]

hahahah...akak mmg kelaka...dier ckp 'boleh bah kalau kau...'..tp dgn cepat la dan ckp baku la...

mrLEI said... [Reply to Comments]

hahahaha...klaka la akak...dier ckp 'boleh bah kalau kau...'dier sbab dlm nada baku dan cepat..sbab 2 kite xjelas sgt...tp 2 ayat biasa kwn sy dr sabah..

Solly Salihah said... [Reply to Comments]

Kak Lena cakap:

Boleh Bah Kalau Kau!

Tapi jawapan En Lalok memang mantopppppp. Suka saya dengar.

edrina said... [Reply to Comments]

hahaha baru ku tau maksud sebenar hahaha.. tapi laloque punya jawapan mmg lawak tak henggat hahah..sesuaiii

ArELeEz said... [Reply to Comments]

ntah! leez baru nak tnye kak jemah tp, kak jemah dah tnye plak. he3.. leez dengor part, '.. kau3..' tu jer. pastu, dia pose t'tonggek2, tangan lekat kat dahi macam diva! ha3..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^