Follow Viruspadu

Wednesday, May 11, 2011

Nikon D3000 untuk dijual

*****SOLD****************

Nikon D3000 ni kitorang beli pada May 2010 (kira dah setahun pakai la) tapi semuanya masih dalam keadaan sempurna lagi. Kitorang beli dengan harga RM1899.

Dan sudah masanya kitorang nak tukar ke model baru, maka yang ni nak jual. Kitorang nak jual pada harga RM1500 (boleh runding lagi).

Maka siapa bekenan boleh contact saya di viruspadu@yahoo.com

Apa yang anda (yang nak beli) akan dapat adalah:


lens AF-S DX Nikkor 18-55mm


body Nikon D3000


tali sandang


charger


cable connection to TV

pastu

manual dan installer cd


beg sandang dan 2gig memorikad.

emel ke viruspadu@yahoo.com

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

Follow Me @ www.twitter.com/viruspadu
www.facebook.com/viruspadu

3 komen[s]:

Nama Saya Azimah said... [Reply to Comments]

kak jemah, saya bayar 2 hengget sari ok tak? hehe..kalau ditanya empunya diri ni mmg nak sangat la kak oiii..tp tang tetibo nak kuarkan 1.5k tu yg den lomah tu kak. apo kato akak buek kontes? dslr tu jd hadiah eh???pleaseee..hehe

Pnut said... [Reply to Comments]

ayoooooo nak angkat baru punya... gempakkkkk....

Arai@Nana said... [Reply to Comments]

Bleh bayar installment x?2x bayar ke?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^